Community lid - Vincent Wiegers; Inbound marketeer met een passie voor webcare en social media marketing

  • 21 mrt, 2017
  • Tessa Diependaal

Mijn vorige blog ging over Richard Bordes en hij heeft een passende quote waar ik dit blog mee begin: ‘Want als je ‘stil’ blijft... dan word je nooit gehoord’. Vincent’s visie is een goed vervolg op de quote van Richard. Volgens hem begint communicatie met luisteren. Op 1 maart 2013 ben ik via Gé Bouma in contact gekomen met Vincent Wiegers. Als inbound marketeer helpt Vincent zijn klanten met webcare en social media marketing. En naar mijn idee is dit toch een andere aanpak dan hoe andere marketeers het doen. In tegenstelling tot veel adverteren gaat het bij Vincent om aandacht verdienen door zinvolle en handige informatie, oftewel content.

Lees Verder

Community lid - Richard Bordes; Spreker en dagvoorzitter voor B2B Social media & Marketing

  • 09 feb, 2017
  • Tessa Diependaal

Onze website is vernieuwd, het beeldmateriaal geleverd en wij staan klaar om te verbinden met marketing regisseurs. Als we het dan over regisseurs hebben dan hoort Richard Bordes daar zeker bij. In ons collectief neemt Richard een bijzondere plek in. Ik leg je graag uit waarom.

Lees Verder

Community lid - Gé Bouma; Reputatiemanager voor een goede naam op internet

  • 30 jan, 2017
  • Tessa Diependaal

Na mijn blogartikel ‘4 redenen voor een Marcom-professional om zich bij de iMonitoring community aan te sluiten’ heb ik iedere week een blog gewijd aan een Marcom-professional, waar wij al lang mee samenwerken. Als ik aan samenwerken denk, denk ik automatisch aan Gé Bouma. Tot voor kort het enige vrouwelijke lid van onze community.

Lees Verder

Community lid - Gerrit-Jan Heerschop; Online – en social media strateeg voor MKB

  • 12 jan, 2017
  • Tessa Diependaal

Gerrit-Jan is in maart 2014 toegetreden tot onze community. Hij helpt MKB-bedrijven met hun online en social media strategie. Zijn sterke punt is dat hij snel de vinger op de zere plek kan leggen, als het gaat om problemen van MKB-bedrijven bij hun online- en social media strategie. Zijn professionele en kritische opmerkingen zijn opbouwend en zorgen ervoor dat processen op gang komen.

Lees Verder

Merk- en campagnestrategie met community lid - Eric Cornelissen

  • 15 dec, 2016
  • Tessa Diependaal

Professionele marketeers helpen hun klanten stap voor stap. Ze formuleren eerst de ideale doelgroep. Daarna onderzoeken ze via welk kanaal die doelgroep het best bereikt kan worden. Vervolgens starten ze met content creatie. De resultaten daarvan meten ze via software. Op basis van die uitkomsten verfijnen en verbeteren ze. Dit is een continu proces.

Lees Verder

Benieuwd naar de mogelijkheden?