HOME / Webcare & Engagement Webcare & Social Media Engagement Gebruik webcare om klantinteractie en betrokkenheid te verhogen. En zorg voor een goede reputatie door aan de verwachtingen te voldoen.
De hoeveelheid berichtgeving is de maatstaf om webcare wel of niet toe te passen. Bij genoeg berichten heeft het pas nut. Om te weten of webcare relevant is voor jouw merk is het belangrijk om eerst te monitoren. Dan krijg je inzicht in om hoeveel berichten het gaat en op welke online en sociale platformen er over jouw merk gesproken wordt. Heb je al inzicht in de hoeveelheid berichten of wordt webcare al toegepast dan bieden wij een oplossing.
Met iMonitoring webcare en engagement kun je voor €99,- per maand aan de slag. In jouw eigen webcare omgeving worden de functies van iMonitoring Light plus die van monitoring en analytics uitgebreid met:

  • Het vinden en verbinden van relevante personen op sociale media.
  • Automatisch taggen van vragen, opmerkingen en klachten.
  • Automatisch versturen van getagde berichten naar de juiste persoon.
  • Deel- en waardeer regels om leuke en relevante social media updates van anderen te retweeten of aan favorieten toe te voegen.
  • Een logboek om inzichtelijk te maken welke relevante personen verbonden zijn en wat voor type berichten aan de favorieten zijn toegevoegd.
  • Rapportage over de hoeveelheid taken, respons- en looptijd en welke medewerkers betrokken zijn.
  • Takenoverzicht voor iedere webcaremedewerker.
  • Handmatig taken toe te wijzen aan webcaremedewerkers met een persoonlijke opmerking.
Naast standaard ondersteuning via de iMonitoring community bieden wij één uur extra service ondersteuning in het service abonnement voor 35 euro per maand. Het is dan mogelijk om ons te:


  • E-mailen en te bellen;
  • Raadplegen via de live-chat in je eigen monitoring en analytics omgeving.


* Tarieven zijn exclusief 21% BTW.
Bij afname van een jaarabonnement helpen wij ook om de omgeving in te richten en om betrokken medewerkers in 1,5 uur wegwijs te maken. Start vandaag nog om klantinteractie te verbeteren en om klantretentie plus loyalteit te verhogen.
Benieuwd naar de mogelijkheden?