Verbind met stakeholders door communicatie te verbreden en te verdiepen.

Communicatie expert Theo Labrujere helpt en adviseert zijn klanten hoe zij positief verbinden met stakeholders. Door zijn kennis en ervaring schrijft hij de volgende bevindingen:

“In werk voor klanten zie ik vaak hoe commercie een dominante rol heeft binnen het bedrijf. Logisch en ook jammer voor de communicatie. Belanghebbenden krijgen te veel informatie, raken overprikkeld en het bedrijf wordt moelijker bereikbaar. Op basis van plannen, doelstellingen, gedeelde belangen en thema’s help ik mijn klanten om communicatie met stakeholders te verbeteren.”

Download White Paper

Steeds meer marketing en communicatie-bureaus werken met het iMonitoring Marketing Dashboard en een goed voorbeeld doet volgen. Meerdere online specialisten zetten de software al enige jaren in en delen graag hun ervaring met jou.

Download en lees de White paper:

Communicatieprofessionals gebruiken het dashboard om:
online aanwezigheid van klanten (merken) te monitoren.
opmerkingen en vragen van stakeholders in kaart te brengen.
nieuwe relevante content te delen.
nieuwe en bestaande stakeholders te vinden voor actieve communicatie.
sentimenten en trends te volgen.
klanten te rapporteren.

Van dialoog naar participatie

Communicatieprofessionals die geïnvesteerd hebben in onze software hebben gekozen voor een goede oplossing met inhoud. In onze community, waar ze automatisch lid van zijn, wisselen zij ideeën en komen wij bij elkaar om cases en ontwikkelingen te bespreken. Hierdoor wordt hun communicatiewerk kwalitatief beter en zorgen wij voor de juiste communicatiefuncties in het dashboard.
Met zijn allen helpen wij elkaar met verbetering, inrichting en uitvoering van communicatie. Dit heeft als gevolg; echte dialoog, verbinding en vertrouwen.
Benieuwd naar de mogelijkheden?