Om blijvend te werken aan vertrouwen moet je weten wat er over jullie geschreven wordt.

Reputatiemanager Gé Bouma monitort dagelijks het internet op issues, wat stakeholders zeggen / vinden en of haar klanten de merkbelofte nakomen. Een van haar meningen is als volgt:

“Ik help mijn klanten om de goede reputatie te behouden en om reputatieschade te voorkomen. Om dit te doen is monitoren essentieel. Het iMonitoring Marketing Dashboard gebruik ik om een goed beeld te krijgen. Belangrijke berichten kan ik direct communiceren met mijn klanten en ik voorzie hen van communicatieadvies. Ook kan ik uit naam van mijn klanten reageren als dit gewenst is.”
klik op de afbeelding om te vergroten

Download White Paper

Steeds meer marketing en communicatie-bureaus werken met het iMonitoring Marketing Dashboard en een goed voorbeeld doet volgen. Meerdere online specialisten zetten de software al enige jaren in en delen graag hun ervaring met jou.

Download en lees de White paper als toepassing voor Reputatiemanagement:

Reputatiemanagers gebruiken het dashboard om:
berichtenstromen van de zoekprofielen te managen.
online gedrag van personen in kaart te brengen.
te beoordelen wie de grootste/belangrijkste beïnvloeders zijn.
periodieke reputatieanalyses of rapportages te ontwerpen.
belangrijke berichten direct naar de klant te versturen.
voor klanten snel en adequaat te reageren op online berichtgeving.
notoire klagers op het internet te volgen om escalatie te voorkomen.

Grip op de zaak

Reputatiemanagers die voor het iMonitoring Marketing Dashboard kiezen maken een betrouwbare en zekere keuze. Ook sluiten zij zich aan bij de iMonitoring community. Binnen de community werken wij samen, zorgen wij voor een sterke merkbelofte en wordt de reputatie continu gemanaged. Samen met andere reputatiemanagers kun je lastige kwesties met elkaar bespreken en zorgen wij voor grip op de zaak.

Benieuwd naar de mogelijkheden?