Brandmanagement structureel organiseren

Vraag brandmanager Eric Cornelissen hoe hij het iMonitoring Marketing Dashboard inzet en je krijgt het volgende antwoord:

“Ik gebruik het dashboard om het internet te monitoren op de beleving rondom het merk van klanten. Vanuit één omgeving weet ik precies wat er leeft en kan ik samen of voor mijn klanten het gesprek aangaan met de doelgroep. Ook vind ik het handig dat ik vanuit het dashboard alle social media activiteiten voor mijn klanten kan inplannen.”
Brandmanagers gebruiken het dashboard om:
doelgroeponderzoek te doen;
beïnvloeders in kaart te brengen;
concurrentieanalyses uit te voeren;
het aantal relevante volgers te vergroten;
de beleving van de eigen merkcommunicatie te monitoren;
met content-curatie de zichtbaarheid voor het merk te vergroten;
contentmarketing op te zetten op basis van goede bronnen;
de merkcommunicatie via online planning optimaal in te zetten.

Doe met ons mee!

Voor jezelf en je klanten werk je continu aan een sterk merk. Je weet hoe een sterk merk marketingactiviteiten beter laat renderen.
Door het dashboard te gebruiken sluit je aan bij een sterk merk en word je lid van onze community. Samen met andere professionele brandmanagers blijf je continu op de hoogte en zorgen wij ervoor dat de belangrijkste functies voor brandmanagement ontwikkeld worden.
Benieuwd naar de mogelijkheden?