Stakeholdercommunicatie met community lid Theo Labrujere

Tessa Diependaal – 12:53, 29 jun 2017

Regelmatig hoor ik op de radio en televisie berichten over overname en de belangen van aandeelhouders. Aandeelhouders zijn belangrijk omdat zij mede-eigenaar zijn en ondernemingen de mogelijkheid geven te investeren in nieuwe producten en diensten. Maar soms lijkt het alleen om geld te gaan. Voor een gezonde bedrijfsvoering en om de aandeelhouders te kunnen belonen met dividend is een duurzaam beleid nodig. Bedrijven die naast shareholders ook hun stakeholders in hun bedrijfsvoering betrekken, renderen beter dan bedrijven die zich afzonderen van omgeving en samenleving. Beide zijn belanghebbenden die invloed hebben op de bedrijfsactiviteiten. Voor jou als ondernemer is het dus belangrijk om met beiden in gesprek te zijn met als doel een positief bedrijfsresultaat en een goede reputatie.

Voor wie nog geen marketingcommunicatiebeleid heeft stel ik Theo Labrujere voor.

Maak kennis met Theo Labrujere
In november 2014 leerde ik Theo kennen als ondernemer van BlueGear dat zich richt op websitebouw en hosting. Met zijn nieuwe bedrijf StakeholdersFirst ondersteunt Theo zowel de profit- als nonprofitsector om stakeholdercommunicatie vorm te geven.

Stakeholder-communicatie met community lid –Theo Labrujere


Werkwijze
Op basis van thema’s en issues monitort Theo wat stakeholders communiceren op het internet en welke onderwerpen van betekenis zijn. Belangrijke en actuele onderwerpen worden gesignaleerd en verder uitgewerkt tot aansprekende content en om een leidende positie voor de klant te kunnen ontwikkelen. In de profitsector wordt hiermee een belangrijke bijdrage geleverd aan naamsbekendheid, attitudeverandering en de brandingactiviteiten van de klant. Voor de nonprofitsector wordt ondersteuning geboden bij (strategische) doelstellingen op het gebied van bijvoorbeeld draagvlak, attitudeverandering, signaleren van risico’s, verkorting van doorlooptijden in besluitvormingsprocessen waarbij meerdere stakeholders betrokken zijn.

Theo is niet alleen een strategisch denker, maar beschikt ook over een brede “hands on” ervaring. Dankzij deze combinatie kunnen klanten snel van start in de wetenschap dat ze ook op de langetermijn een uitstekende koers hebben uitgezet.

Mijn mening over Theo
Theo is bescheiden en een luisteraar. Theo is oprecht en werkt vanuit een duidelijke visie aan duurzame relaties voor zichzelf en zijn klanten. Dit valt op als je met hem samenwerkt.
Ondernemers, bestuurders en managementleden die graag werken aan een langdurige relatie zijn bij hem aan het juiste adres.

Net als Theo
Help jij net als Theo MKB bedrijven en corporate ondernemingen met stakeholdercommunicatie en wil je ook gebruik maken van het professionele marketing dashboard? Doe dan met ons mee!

Wij steunen Marcom professionals als Theo met de beste marketingcommunicatieoplossingen zodat jij kunt doen waar je goed in bent. Samen zorgen wij voor continuïteit en kwaliteit.

Over de auteur

Tessa Diependaal
Ondernemer en product manager bij iMonitoring.
 
 
Benieuwd naar de mogelijkheden?