Tips voor klantinteractie

  • 19 jan, 2016
  • Tessa Diependaal

Wie googelt op ‘marketingtrends 2016’ weet dat contentmarketing en data bepalend zijn voor het uitzetten van de juiste koers. Daarnaast weet je dat je persoonlijk moet communiceren (zie ook de website van Emerce). Massamarketing heeft geen of weinig nut meer. We zijn blind voor banners op de website en gebruiken adblockers om vervelende reclameuitingen te weren. Hoe zorgen we dan voor relevante interactie zonder dat het sluikreclame wordt? En vanuit welk perspectief ga je de persoonlijke interactie aan?

Lees Verder

Laatste blog van 2015 voor de fans, volgers en 'nieuwe' klanten van iMonitoring

  • 24 dec, 2015
  • Tessa Diependaal

Laatste blog van dit jaar voor de fans, volgers en ‘nieuwe’ klanten van iMonitoring. Ten eerste hele fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar. Het jaar sluiten wij passend af met leuke tips voor de kerstperiode die gevonden zijn op sociale media en andere online bronnen.

Lees Verder

Hoe organiseer ik mijn online contactmomenten?

  • 15 dec, 2015
  • Eric M.H. Cornelissen MSc, BEng

Vanaf juni 2014 biedt Cornelissen.Marketing met het eigen online.marketing dashboard de mogelijkheid aan de klanten om een aantal zaken rondom hun merk structureel in kaart te brengen. Daarbij kunnen ze een deel van de communicatie centraal plannen en regisseren. Met deze aanpak zorgen wij ervoor dat merkactivatie beter rendeert en optimaliseert. Hoe? Door het meet- en controleerbaar te maken. Klinkt mooi maar hoe werkt dit nu in de praktijk?

Lees Verder

Kun je een schandaal zoals Volkswagen voorkomen door communicatie?

  • 07 dec, 2015
  • Theo Labrujere

Geen idee hoe het met jou zit, maar ik ben ontevreden over de gang van zaken in de wereld. Als het waar is dat alles wat je aandacht geeft groeit, dan zullen we de aandacht moeten verleggen van het "rendementsdenken" zoals het aandeelhoudersmodel dat ons heeft geleerd, naar de thema's en waarden die de stakeholders bepleiten. Marcom-professionals hebben dus de sleutel in handen: zij weten als geen ander wat er daarbuiten speelt en kunnen de brug slaan tussen externe invloeden enerzijds, en (on-) mogelijkheden van de eigen organisatie anderzijds.

Lees Verder

Jouw call to action is de ultieme contentafknapper

  • 17 nov, 2015
  • Richard Bordes

Goede content is de sleutel tot succes voor iedere organisatie. Je (toekomstige) klanten willen geïnformeerd en vermaakt worden. Daarbij hoort géén call to action. Het is tenslotte een spel van verleiden, luisteren en vertellen; niét van meteen het bed in duiken.

Lees Verder

Benieuwd naar de mogelijkheden?