Merk- en campagnestrategie met community lid - Eric Cornelissen
Tessa Diependaal – 09:47, 15 dec 2016

Professionele marketeers helpen hun klanten stap voor stap. Ze formuleren eerst de ideale doelgroep. Daarna onderzoeken ze via welk kanaal die doelgroep het best bereikt kan worden. Vervolgens starten ze met content creatie. De resultaten daarvan meten ze via software. Op basis van die uitkomsten verfijnen en verbeteren ze. Dit is een continu proces.

Lees Verder

Community lid - Gert Jan Bos; Digitale marketeer en community manager
Tessa Diependaal – 09:26, 29 nov 2016

Op 24 november jl was het marketing- en technology-event. Ik ben er zelf niet bij geweest, maar vind het onderwerp zeker boeiend. Want het onderwerp ‘Marketeer, digitaliseer’ is relevanter dan ooit. Zoals aangegeven wordt op de website van het event leven we in het tijdperk van digitale marketing. En laat het nu zo zijn dat met digitale marketing kennis steeds sneller veroudert. Voor veel zelfstandige marketingprofessionals is het moeilijk bij te houden. En waarschijnlijk ook voor marketingmedewerkers in dienstverband als er in hun organisatie weinig draagvlak bestaat om te digitaliseren.

Lees Verder

4 redenen voor een Marcom professional om zich bij de iMonitoring community aan te sluiten
Tessa Diependaal – 08:30, 22 nov 2016

Tegenwoordig is ieder bedrijf uitgever. Je blogt, tweet, beheert een Facebook-fanpage of een LinkedIn-bedrijfspagina en misschien schrijf je ook wel nieuwsbrieven. Kun je dit zelf dan ben je waarschijnlijk een marketing professional. Of wil je dit leren en ben je op zoek naar een goede oplossing?

Lees Verder

Zo maak je goede content
Gerrit-Jan Heerschop – 12:15, 15 nov 2016

Dankzij internet zijn jouw klanten uitgevers van hun hoogsteigen superleuke bedrijfsinformatie. Dat is althans het idee. Helaas maken te veel bedrijven de fout om alleen maar reclame te maken en op hun eigen borst te slaan via social media. Dat is dus slechte content. Zo wordt niemand blij en krijgen zij geen volgers. Mensen zoals ik helpen met het maken van opvallende en onderscheidende content. Hieronder een aantal regels en tricks.

Lees Verder

Online monitoring als ultiem hulpmiddel bij contentmarketing
Tessa Diependaal – 10:16, 24 aug 2016

Veel ‘potentiële’ klanten van communicatie- en marketingbureaus hebben te weinig capaciteit of expertise als het gaat om contentmarketing. Dit is natuurlijk een reden dat zij de hulp van een professional inschakelen. De professional helpt ze met het creëren en verspreiden van waardevolle content. Zijn de klanten van de mediabureaus bewust hoeveel werk het is om goede content te creëren en te verspreiden?

Lees Verder

Benieuwd naar de mogelijkheden?