4 redenen voor een Marcom professional om zich bij de iMonitoring community aan te sluiten

  • 22 nov, 2016
  • Tessa Diependaal

Tegenwoordig is ieder bedrijf uitgever. Je blogt, tweet, beheert een Facebook-fanpage of een LinkedIn-bedrijfspagina en misschien schrijf je ook wel nieuwsbrieven. Kun je dit zelf dan ben je waarschijnlijk een marketing professional. Of wil je dit leren en ben je op zoek naar een goede oplossing?

Lees Verder

Zo maak je goede content

  • 15 nov, 2016
  • Gerrit-Jan Heerschop

Dankzij internet zijn jouw klanten uitgevers van hun hoogsteigen superleuke bedrijfsinformatie. Dat is althans het idee. Helaas maken te veel bedrijven de fout om alleen maar reclame te maken en op hun eigen borst te slaan via social media. Dat is dus slechte content. Zo wordt niemand blij en krijgen zij geen volgers. Mensen zoals ik helpen met het maken van opvallende en onderscheidende content. Hieronder een aantal regels en tricks.

Lees Verder

Online monitoring als ultiem hulpmiddel bij contentmarketing

  • 24 aug, 2016
  • Tessa Diependaal

Veel ‘potentiële’ klanten van communicatie- en marketingbureaus hebben te weinig capaciteit of expertise als het gaat om contentmarketing. Dit is natuurlijk een reden dat zij de hulp van een professional inschakelen. De professional helpt ze met het creëren en verspreiden van waardevolle content. Zijn de klanten van de mediabureaus bewust hoeveel werk het is om goede content te creëren en te verspreiden?

Lees Verder

Online monitoring voor het eerlijke verhaal over ouderenzorg

  • 21 jun, 2016
  • Gé Bouma

De verpleeghuiszorg heeft een slecht imago. Waarom? Omdat we het in Nederland moeilijk vinden om geconfronteerd te worden met de onafwendbare en de soms niet al te fraaie aftakeling van mensen, waar we om geven. Dit stelt Marco Wisse, directeur van verpleeghuis Naarderheem van Vivium. Hij vertelde dit heel helder in het tv-programma Brandpunt van 31 maart 2015. Hij zei: “We moeten leren leven met zichtbare aftakeling om ons heen”. Dit moment is mij altijd bijgebleven, omdat ik denk dat internetmonitoring kan helpen bij een andere blik op de zorg en wat wij als maatschappij van de zorg mogen verwachten.

Lees Verder

Verstappen; wat was een podiumplaats mooi geweest!

  • 15 jun, 2016
  • Tessa Diependaal

Zondag 12 juni was het moment dat Max Verstappen in Montreal, Canada, ging racen. De hele week werd naar dit moment toegeleefd. We hebben de berichtgeving op social media hierover bijgehouden. Het begon rustig met ruim 2.133 verzamelde berichten op maandag 6 juni. Op de dag zelf waren het er zes keer zoveel.

Lees Verder

Benieuwd naar de mogelijkheden?