Ontmoet je perfecte event bezoeker
Martin Koekenberg – 08:30, 26 mrt 2015

Als eventmanager weet je natuurlijk als geen ander, dat het doel dat je klant wil bereiken met het evenement veel belangrijker is, dan de locatie, de catering, de perfecte audio visuele middelen en een geoliede logistiek tijdens het event. Weten jouw opdrachtgevers altijd precies wat ze willen bereiken ? En hebben ze een heldere boodschap die ze willen meegeven? In de praktijk is dit vaak niet het geval. Maar als het je lukt om dit goed boven tafel te krijgen, dan heb je goud in handen. Want met die boodschap bereik je eenvoudig de perfecte event bezoeker. En de juiste bezoeker komt binnen met de juiste mindset. En die mindset heb je nodig voor een geslaagd evenement. Ok, maar hoe vind ik die dan?

Lees Verder

Klanten willen maar een ding…aandacht!
Vincent Wiegers – 09:02, 19 mrt 2015

Vroeger. .. vroeger was alles veel beter. Je hoort het de oudere generatie vaak verzuchten. We hebben met zijn allen de wereld zo vreselijk ingewikkeld gemaakt, dat we het eigenlijk gewoon niet meer snappen. Een mooi voorbeeld vind ik reclame. Overal om heen zien we het. Of zien we het eigenlijk niet… We krijgen tegenwoordig zoveel reclame uitingen op ons af, dat onze hersenen het eenvoudigweg niet meer opnemen.

Lees Verder

Propositie belangrijk bij keuze monitoring software
Tessa Diependaal – 09:44, 12 mrt 2015

Je kent ze wel van die aanbiedingen van software leveranciers voor online monitoring: “Wil je weten wat over je merk wordt gezegd? Probeer dan….” Of “Wil je de online media-aandacht inzichtelijk hebben? Gebruik dan….” En deze “Wil je het gesprek aangaan met je doelgroep? Dan helpt…” Ik zie de oppervlakkige en inhoudsloze advertenties dagelijks tegenkomen en de vraag is: Wat heb je er aan? Om te weten wat er over mij wordt gezegd kan ik ook gratis oplossingen gebruiken. En de manier waarop ik de online media-aandacht inzichtelijk maak werkt prima voor mij. Het gesprek aangaan kan ook prima via het platform zelf. Ja, sorry hoor dit zijn toch geen verkoopargumenten of wel dan?

Lees Verder

Van multichannel naar omnichannel
Yvonne Van Puijenbroek RDM – 08:25, 03 mrt 2015

Toen ik 10 jaar geleden begon als marketeer, was er nog weinig aandacht voor online communicatie. Dat stond nog in de kinderschoenen. Nadat we met de Kijkshop de Web Winkel Award gewonnen hadden, ging het echter los! In de eerstvolgende team meeting werd gesproken over ‘multi channel communicatie’ . Een compleet nieuw concept voor ons.

Lees Verder

Het #PGBAlarm: een second opinion
Tessa Diependaal – 21:05, 24 feb 2015

Op 5 februari heb ik mijn eerste blog geschreven over het #PGBAlarm op Twitter. De intro van dit blogartikel is dan ook mijn conclusie uit het vorige blogartikel. Hiermee wordt duidelijk dat de Twitteraars geen klein clubje van opruiers is, zoals de Telegraaf beweerde, maar zich hard maken voor een maatschappelijk probleem: het persoonsgebondenbudget (PGB) wordt helemaal niet, of veel te laat uitbetaald.

Lees Verder

Benieuwd naar de mogelijkheden?