Community lid - Richard Bordes; Spreker en dagvoorzitter voor B2B Social media & Marketing

  • 09 feb, 2017
  • Tessa Diependaal

Onze website is vernieuwd, het beeldmateriaal geleverd en wij staan klaar om te verbinden met marketing regisseurs. Als we het dan over regisseurs hebben dan hoort Richard Bordes daar zeker bij. In ons collectief neemt Richard een bijzondere plek in. Ik leg je graag uit waarom.

Lees Verder

Community lid - Gé Bouma; Reputatiemanager voor een goede naam op internet

  • 30 jan, 2017
  • Tessa Diependaal

Na mijn blogartikel ‘4 redenen voor een Marcom-professional om zich bij de iMonitoring community aan te sluiten’ heb ik iedere week een blog gewijd aan een Marcom-professional, waar wij al lang mee samenwerken. Als ik aan samenwerken denk, denk ik automatisch aan Gé Bouma. Tot voor kort het enige vrouwelijke lid van onze community.

Lees Verder

Community lid - Gerrit-Jan Heerschop; Online – en social media strateeg voor MKB

  • 12 jan, 2017
  • Tessa Diependaal

Gerrit-Jan is in maart 2014 toegetreden tot onze community. Hij helpt MKB-bedrijven met hun online en social media strategie. Zijn sterke punt is dat hij snel de vinger op de zere plek kan leggen, als het gaat om problemen van MKB-bedrijven bij hun online- en social media strategie. Zijn professionele en kritische opmerkingen zijn opbouwend en zorgen ervoor dat processen op gang komen.

Lees Verder

Merk- en campagnestrategie met community lid - Eric Cornelissen

  • 15 dec, 2016
  • Tessa Diependaal

Professionele marketeers helpen hun klanten stap voor stap. Ze formuleren eerst de ideale doelgroep. Daarna onderzoeken ze via welk kanaal die doelgroep het best bereikt kan worden. Vervolgens starten ze met content creatie. De resultaten daarvan meten ze via software. Op basis van die uitkomsten verfijnen en verbeteren ze. Dit is een continu proces.

Lees Verder

Community lid - Gert Jan Bos; Digitale marketeer en community manager

  • 29 nov, 2016
  • Tessa Diependaal

Op 24 november jl was het marketing- en technology-event. Ik ben er zelf niet bij geweest, maar vind het onderwerp zeker boeiend. Want het onderwerp ‘Marketeer, digitaliseer’ is relevanter dan ooit. Zoals aangegeven wordt op de website van het event leven we in het tijdperk van digitale marketing. En laat het nu zo zijn dat met digitale marketing kennis steeds sneller veroudert. Voor veel zelfstandige marketingprofessionals is het moeilijk bij te houden. En waarschijnlijk ook voor marketingmedewerkers in dienstverband als er in hun organisatie weinig draagvlak bestaat om te digitaliseren.

Lees Verder

Benieuwd naar de mogelijkheden?